فایل سل

فایل سل 6

فایل سل

فایل سل 6

علائم راهنمایی و رانندگی به زبان فارسی ، انگلیسی و عربی

علائم راهنمایی و رانندگی به زبان فارسی ، انگلیسی و عربی
علائم راهنمایی و رانندگی به زبان فارسی , انگلیسی و عربی , علائم راهنمایی رانندگی به زبان های مختلف
علائم راهنمایی و رانندگی به زبان فارسی ، انگلیسی و عربی علایم رانندگی به سه زبان فارسی ، عربی و انگلیسی را آماده دانلود نمودیم. به تابلوها یا نشان های بازدارنده، تابلوهای انتظامی نیز می گویند. این علائم بیشتر به صورت دایره با نوار حاشیه قرمز رنگ هستند و نوع ممنوعیت را به وسیله علامت خاص نشان می دهند.
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 8
حجم فایل:2,409 کیلوبایت
نشان های راهنمایی و رانندگی در ایران به سه دسته تقسیم می شوند، دسته اول نشان های بازدارنده راهنمایی و رانندگی هستند، از این گروه تابلوها می توان به بوق زدن ممنوع، منطقه ایستادن ممنوع و توقف ممنوع اشاره کرد که مهمترین آن تابلوی ایست است. دسته دوم تابلوهای هشدار دهنده یا اخطاری هستند، جاده باریک می شود، گذرگاه عابر پیاده و کارگران مشغول کار هستند از این دسته علائم هستند. دسته سوم به تابلوهای آگاهی دهنده یا اخباری معروف هستند. پایان منطقه محدوده سرعت، تونل و بیمارستان در این طبقه قرار دارند.
تابلوهای بازدارنده یا انتظامی
به تابلوها یا نشان های بازدارنده، تابلوهای انتظامی نیز می گویند. این علائم بیشتر به صورت دایره با نوار حاشیه قرمز رنگ هستند و نوع ممنوعیت را به وسیله علامت خاص نشان می دهند. از تابلوهای بازدارنده، تابلوی ایست به جهت اهمیت و دقت بیشتر رانندگان به صورت هشت ضلعی با زمینه کاملاً قرمز رنگ و با نوشته ایست یا STOP در نظر گرفته شده است. به لحاظ اهمیت تابلوی رعایت حق تقدم تنها راس یا سر این تابلو به سمت پایین می باشد.


علایم رانندگی به سه زبان فارسی ، عربی و انگلیسی را آماده دانلود نمودیم. به تابلوها یا نشان‌های بازدارنده، تابلوهای انتظامی نیز می‌گویند. این علائم بیشتر به صورت دایره با نوار حاشیه قرمز رنگ هستند و نوع ممنوعیت را به وسیله علامت خاص نشان می‌دهند. فرمت فایل دانلودی:.zip فرمت فایل اصلی: docx تعداد صفحات: 8 حجم فایل:2,409 کیلوبایت نشان‌های راهنمایی و رانندگی در ایران به سه دست ...

معنی انگلیسی علائم راهنمایی و رانندگی


علائم رانندگی به زبان فارسی


علائم رانندگی به انگلیسی


تابلوهای رانندگی به زبان انگلیسی


مفهوم تابلوه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.