فایل سل

فایل سل 6

فایل سل

فایل سل 6

دیمتل فازی ( پاورپوینت آموزش تکنیک دیمتل فازی)، FUZZY DEMATEL

دیمتل فازی ( پاورپوینت آموزش تکنیک دیمتل فازی)، FUZZY DEMATEL
دیمتل, دیمتل فازی, پاورپوینت آموزش تکنیک دیمتل فازی, FUZZY DMATEL
دیمتل فازی ( پاورپوینت آموزش تکنیک دیمتل فازی)، FUZZY DEMATEL نخستین بار وو و لی (2007) در مقاله ای با عنوان توسعه شایستگی های مدیران از تکنیک دیمتل با رویکرد فازی استفاده کرده اند. همچنین الگوریتم اجرای این تکنیک تحت تاثیر روش فازی زدایی در بسیاری از مقاله ها به انحراف کشیده است که در جای خود توضیح داده خواهد شد. در واقع رویکرد فازی برای مقابله با عدم قطعیت و ابهام موجود در عبارات کلامی پاسخ دهندگان مورد استفاده قرار می گیرد.

در این فایل به صورت کامل، تکنیک های دیمتل فازی توضیح داده شده است. این فایل پاور پوینت حاوی 32 اسلاید می باشد که تکنیک FUZZY DMATEL را بشکل گام به گام، همراه با یک مثال عددی توضیح می دهد.


الگوریتم تکنیک دیمتل فازی
- محاسبه ماتریس ارتباط مستقیم
- نرمال سازی ماتریس ارتباط مستقیم
- محاسبه ماتریس ارتباط کامل
پس از محاسبه ماتریس ارتباط کامل می توان اقدام به فازی زدایی مقادیر کرد. ماتریس بدست آمده، همان ماتریس ارتباط کامل قطعی شده است و برای محاسبه الگوی روابط علی می توان از آن استفاده کرد.
آموزش کامل دیمتل فازی, به صورت گام به گام در قالب فایل ورد , FDEMATEL
نخستین بار وو و لی (2007) در مقاله ای با عنوان توسعه شایستگی های مدیران از تکنیک دیمتل با رویکرد فازی استفاده کرده‌اند. همچنین الگوریتم اجرای این تکنیک تحت تاثیر روش فازی‌زدایی در بسیاری از مقاله‌ها به انحراف کشیده است که در جای خود توضیح داده خواهد شد. در واقع رویکرد فازی برای مقابله با عدم قطعیت و ابهام موجود در عبارات کلامی پاسخ‌دهندگان مورد استفاده قرار می‌گیرد. &nbs ...

دیمتل


دیمتل فازی


پاورپوینت آموزش تکنیک دیمتل فازی


FUZZY DMATEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.