فایل سل

فایل سل 6

فایل سل

فایل سل 6

دانلوداقدام پژوهی به تعداد 88 عدد

دانلوداقدام پژوهی به تعداد 88 عدد
سایت اقدام پژوهی دانلود اقدام پژوهی. نمونه اقدام پژوهی . دانلود جدیدتری اقدام پزوهی ها
دانلوداقدام پژوهی به تعداد 88 عدد دانلود88عدد اقدام پژوهی جدید با موضوعات ذیل در قالب یک فایل بصورت زیپ و جداگانه(با تخفیف ویژه) این فرصت فقط متعلق به امروز است و از فردا کد تخفیف حذف می گردد
موضوعات اقدام پژوهی
شماره 1 : اقدام پژوهی چگونه توانستم درس انشا را برای دانش آموزان جذاب نمایم .

شماره 2 : اقدام پژوهی چگونه توانستم درس املا را در دانش اموزان تقویت نمایم.

شماره 3 : اقدام پژوهی چگونه توانستم علل مدرسه گریزی حسین را کاهش دهم.

شماره 4 : اقدام پژوهی چگونه می توانم پرخاشگری را در محمد برطرف سازم ؟

شماره 5 : اقدام پژوهی چگونه افت تحصیلی مسلم ، دانش آموز پایه دوم راهنمایی را کاهش دادم.

شماره 6 : اقدام پژوهی چگونه توانستم با روش تدریس مبتنی بر فناوری اطلاعات ( IT ) اختلالات یادگیری سمانه راحل کنم .

شماره 7 : اقدام پژوهی چگونه میتوان دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی را شناسایی کرد و به او در درس خواندن کمک کرد .

شماره 8 : اقدام پژوهی چگونه اضطراب دانش آموزپایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دادم؟

شماره 9 : اقدام پژوهی بررسی چالش های تدریس درس ریاضیات دوره دبیرستان

شماره 10 : اقدام پژوهی راههای مقابله با ترس و اضطراب در دانش آموز

شماره 11 : اقدام پژوهی بررسی علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم

شماره 12 : اقدام پژوهی چگونه توانستم اضطراب فاطمه را در کلاس از بین ببرم؟

شماره 13 : اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل گوشه گیری فاطمه را برطرف نمایم

شماره 14 : اقدام پژوهی چگونه توانستم ضعف درسی دانش آموزانم را بهبود بخشم

شماره 15 : اقدام پژوهی بررسی علل ضعف تعدادی از دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در درس ریاضی

شماره 16 : اقدام پژوهی چگونه می توانم ازطریق شیوه های املاء نویسی اضطراب آرزو را در درس املاء بهبود بخشم؟

شماره 17 : اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل روخوانی دانش آموزان پایه پنجم را برطرف کنم.

شماره 18 : اقدام پژوهی چگونه از رفتارهای نامطلوب دانش آموزان جلوگیری کردم .

شماره 19 : اقدام پژوهی چگونه توانستم مهارت انشانویسی دانش آموزان را افزایش دهم.

شماره 20 : اقدام پژوهی چگونه دانش اموزان دبیرستان را به درس ادبیات فارسی علاقمند کردم.

شماره 21 : اقدام پژوهی چگونه توانستم انضباط دانش آموزان را در هنگام تدریس علوم اجتماعی افزایش دهم.

شماره 22 : اقدام پژوهی چگونه می توانم با استفاده از مواد زاید در ساعت هنر خلاقیت را در دانش آموزان پایه چهارم افزایش دهم .

شماره 23 : اقدام پژوهی چگونه توانستم نمرات درس عربی سال دوم دانش آموزان مدرسه را افزایش دهم؟

شماره 24 : اقدام پژوهی چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم.

شماره 25 : اقدام پژوهی بررسی نقش مشارکتی دانش آموزان در اداره امور مدرسه از طریق شورای دانش آموزی

شماره 26 : اقدام پژوهی چگونه اعتماد به نفس و خودباوری را در کلاس ادبیات در دانش آموزم نهادینه کردم ؟

شماره 27 : اقدام پژوهی چگونه در درس انشاء و نگارش دوره راهنمایی تحول ایجاد کردم .

شماره 28 : اقدام پژوهی چگونه می توان علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ را افزایش داد؟

شماره 29 : اقدام پژوهی حل مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیای کلاس چهارم ابتدایی در بخش نواحی آب و هوایی

شماره 30 : اقدام پژوهی چگونه می توانم اخلاق ورفتار اسلامی رادردانش آموزانم پرورش دهم؟

شماره 31 : اقدام پژوهی چگونه می توانم با استفاده از انواع فعالیت های جذاب، خط نوشتاری زهرا را بهبود بخشم

شماره 32 : اقدام پژوهی چگونه توانستم به نرگس در مشکل عدم قانون‏پذیری کمک کنم

شماره 33 : اقدام پژوهی چگونه در درس انشا ء دوره راهنمایی تحول ایجاد کردم .

شماره 34 : اقدام پژوهی چگونه می توانم یادگیری نماز را در دانش آموزانم تثبیت کنم؟

شماره 35 : اقدام پژوهی چگونه توانستم ناسازگاری دانش آموز س .م رابرطرف کنم.

شماره 36 : اقدام پژوهی چگونه می توانم مشکل افسردگی دانش آموز فاطمه را حل کنم.

شماره 37 : اقدام پژوهی چگونه توانم مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیا پایه اول راهنمایی را برطرف کنم؟

شماره 38 : اقدام پژوهی چگونه توانستم با شیوه تدریس نوین ساعت درس علوم تجربی را برای خود و دانش آموزانم جذاب نمایم

شماره 39 : اقدام پژوهی چگونه انزوا وگوشه گیری علی را برطرف کنم؟

شماره 40 : اقدام پژوهی چگونه می توانم میزان علاقه مندی شاگردانم را به درس ریاضی افزایش دهم

شماره 41 : اقدام پژوهی بررسی علل اشکالات در املانویسی دانش آموزان و راهکارهای درمان آن در قالب پژوهش

شماره 42 : اقدام پژوهی چگونگی چگونه در کلاس چند پایه تقسیم فرصت برای یادگیری نمودم

شماره 43 : اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک تکنیک های خلاقیت, وضعیت درس ادبیات دانش آموزان سال سوم راهنمایی را بهبود بخشم

شماره 44 : اقدام پژوهی چگونه با روش های نوین تدریس رفتارهای نامناسب دانش آموزان را تغییر دادم .

شماره 45 : اقدام پژوهی چگونه با تلفیق هنر در تدریس درس عربی باعث جذاب شدن این درس شدم

شماره 46 : اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان را به تحقیق و پژوهش در درس مطالعات اجتماعی و دروس دیگر تشویق کنم

شماره 47 : اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتارهای نادرست و ناشایست دانش آموز پایه اول ابتدایی ام را اصلاح کنم ؟

شماره 48 : اقدام پژوهی چگونه توانستم نظم و انضباط را در ساعت تدریس حرفه و فن سال سوم راهنمایی در کلاس برقرار کنم؟

شماره 49 : اقدام پژوهی چگونه توانستم نشاط را دردانش آموزان مدرسه راهنمایی درهنگام ساعات استراحت کلاسی افزایش دهم

شماره 50 : اقدام پژوهی چگونه می توانم رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) را در دانش آموزم برطرف کنم؟

شماره 51 : اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم ؟

شماره 52 : اقدام پژوهی چگونه مانع افت درسی دانش آموزان پایه دوم دبیرستان در درس عربی شدم؟

شماره 53 : اقدام پژوهی چگونه خصلت احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتماعی را در دانش آموزان پایه پنجم نهادینه سازم

شماره 54 : اقدام پژوهی چگونه توانستم اختلال در املا نویسی مینا را درمان کنم؟

شماره 55 : اقدام پژوهی چگونه می توان با آموزش مهارت هاو روشهای زندگی سلامت روحی و روانی دانش آموزان را تقویت نمایم

شماره 56 : اقدام پژوهی بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

شماره 57 : اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی را به رعایت انضباط در کلاس ترغیب کنم

شماره 58 : اقدام پژوهی چگونه توانستم میزان علاقه مندی دانش آموزان پایه اول را به درس قرآن و فعالیت های مربوط به آن افزایش دهم

شماره 59 : اقدام پژوهی چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم

شماره 60 : اقدام پژوهی چگونه توانستم قسمت آشنایی با خودرو کتاب حرفه و فن سال سوم راهنمایی باوسایل کمک آموزشیبرای دانش اموزان جذاب نمایم

شماره 61 : اقدام پژوهی چگونه ساعت تاریخ دبیرستان را برای خود و دانش آموزانم لذت بخش ساختم؟

شماره 62 : اقدام پژوهی چگونه توانستم با طرح سوالات جذاب و کاربردی در افزایش سطح یادگیری دانش آموزانم موثر باشم

شماره 63 : اقدام پژوهی چگونه توانستم اختلال بی اعتنایی مقابله ای را در یکی از دانش آموزانم رفع نمایم .

شماره 64 : اقدام پژوهی چـگونه توانستم روابط اجتــماعی را در بین دانش آموزان مدرسه تقویت کنم ؟

شماره 65 : اقدام پژوهی چگونه توانستم با شیوه های نوین تدریس ساعت درس جغرافیا را برای خود و دانش آموزانم جذاب کنم

شماره 66 : اقدام پژوهی چگونه رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه مجید را در کلاس اصلاح کردم

شماره 67 : اقدام پژوهی چگونه می توانم میزان فراگیری دانش اموزانم را در درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی بااستفاده از کامپیوتر افزایش دهم

شماره 68 : اقدام پژوهی چگونه تعامل خوبی با دانش آموزان و همکاران در مدرسه داشته باشم؟

شماره 69 : اقدام پژوهی چگونه توانستم روابط بین دانش آموزان را که همچون مدرسه ای نامرئی است مدیریت و کنترل نمایم .

شماره 70 : اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان را بوسیله ورزش حل نمایم .

شماره 71 : اقدام پژوهی بررسی دلایل افت تحصیلی در درس عربی سوم راهنمایی

شماره 72 : اقدام پژوهی چگونه توانستم فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در بین دانش آموزان در جهت پیشبرد یادگیری هر چه بیشتر ترویج دهم .

شماره 73 : اقدام پژوهی چگونه دانش آموزان کلاس ششم ابتدایی رابه کار گروهی یا همیاری درکلاس علاقه مند کنم ؟

شماره 74 : اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش اموزان را به نماز و فرائض دینی جذب نمایم .

شماره 75 : اقدام پژوهی چگونه توانستم خط نوشتاری مهدیه را بهبود بخشم؟

شماره 76 : اقدام پژوهی افزایش چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم مدرسه راهنمایی را به خواندن و درک مفاهیم درس زبان انگلیسی علاقمند نمایم .

شماره 77 : اقدام پژوهی چگونه توانستم استعدادهای بالقوه دانش آموزانم را در زمینه انشانویسی شکوفا کنم ؟

شماره 78 : اقدام پژوهی چگونه وضعیت انضباطی دانش آموزان پایه دوم راهنمایی را بهبود بخشیدم .

شماره 79 : اقدام پژوهی چگونه کلاس تاریخ را با نشاط و جذاب کردم؟

شماره 80 : اقدام پژوهی چگونه توانستم به دانش آموزم پروانه در زمینه یادگیری درس تاریخ کمک کنم

شماره 81 : اقدام پژوهی راه حل ها و راهکارهای اصلاح رفتارهای غیرمتعـارف و نابهــنجار دانش آمــوزان

شماره 82 : اقدام پژوهی چگونه توانستم با آموزش روش حل مساله ، مهارت شاگردانم را در حل مسائل ریاضی پایه دوم ابتداییبهبود بخشم

شماره 83 : اقدام پژوهی چگونه توانستم مهارت نوشتن رادر دانش آموزان پایه ی دوم تقویت کنم ؟

شماره 84 : اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را به یادگیری درس حرفه و فن ترغیب کنم ؟

شماره 85 : اقدام پژوهی چگونه اضطراب دانش آموزپایه سوم را در ساعت حرفه و فن کاهش دادم؟

شماره 86 : اقدام پزوهی چگونه می توانم با استفاده کامپیوتر میزان فراگیری دانش اموزرا در فناوری افزایش دهیم

شماره 87 : اقدام پژوهی چگونه توانستم با کمک درس انشا تفکر خلاق را در فراگیرانم بهبود ببخشم.

شماره 88 : اقدام پژوهی چگونه توانستم رعایت بهداشت مدرسه را در دانش آموزان تقویت کرد؟
دانلود88عدد اقدام پژوهی جدید با موضوعات ذیل در قالب یک فایل بصورت زیپ و جداگانه(با تخفیف ویژه) این فرصت فقط متعلق به امروز است و از فردا کد تخفیف حذف می گردد موضوعات اقدام پژوهی شماره 1 : اقدام پژوهی چگونه توانستم درس انشا را برای دانش آموزان جذاب نمایم .

شماره 2 : اقدام پژوهی چگونه توانستم درس املا را در دانش اموزان تقویت نمایم.

شماره 3 : اقدام پژوهی چگونه توانستم علل مدرسه گریزی حسین را ...

سایت اقدام پژوهی دانلود اقدام پژوهی


نمونه اقدام پژوهی


دانلود جدیدتری اقدام پزوهی ها

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.