فایل سل

فایل سل 6

فایل سل

فایل سل 6

تحقیق در مورد زلزله

تحقیق در مورد زلزله
همچنین علت اصلی وقوع زلزله, حرکت صفحات پوسته‌ی زمین و آزادشدن انرژی در محل گسل‌ها می‌باشد و چون استان ما در محل گسل‌ها واقع است و همچنین شه
تحقیق در مورد زلزله لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه14
فهرست مطالب

مقدمه
منشاء زلزله
درجه ی اول:
درجه ی تخریب ساختمان ها
درجه ی دوم:
درجه ی سوم:
درجه ی چهارم:
درجه ی پنجم:
اثرات پیش بینی شده در مقیاس
پیامدهای اجتماعی زلزله
فن آوری جدید برای بهبود و افزایش مقاومت لرزه ای سازه ها
تقسیم بندی ساختمان های شهری مناطق زلزله زده
نتیجه گیری و پیشنهادها
مخاطرات طبیعی چیست؟
علت وقوع زلزله چیست؟
بعد از وقوع زلزله چه اتفاقی می افتد؟
پراکندگی زلزله ها در سطح کره ی زمین
قبل از وقوع زلزله چه اتفاقی می افتد؟
چه موقع حوادث طبیعی اثرات مفید برجای می گذرانند؟
چه موقع حوادث طبیعی، مخاطرات طبیعی نامیده می شوند؟
رشته کوه ها
ساختار جغرافیایی
البته هیچ کدام از رشته کوه های شهرستان میانه فعالیت آتشفشانی ندارد و به همین دلبیل هیچ موقع از آنها مواد مذاب خارج نمی شود.
در آذربایجان شرقی گسل های متعددی وجود دارد. این گسل ها موجب شده اند که این منطقه به صورت یکی از مناطق زلزله خیز کشور درآید. یکی از معروف ترین گسل ها، گسل تبریز است. در طول تاریخ در گستره ی این گسل زلزله های فراوانی رخ داده که بزرگی این زمین لرزه ها، 7 ریشتر و گاهی بیشتر بوده است. به نظر می رسد که حرکات و جابجایی این گسل، در فوران های آتشفشانی سهند، دخالت داشته است، بطوریکه آثار آن در ایجاد چشمه های آب گرم بستان آباد و فعال شدن آتشفشان و شکستگی های اطراف ان مشاهده می شود.
همچنین علت اصلی وقوع زلزله، حرکت صفحات پوسته ی زمین و آزادشدن انرژی در محل گسل ها می باشد و چون استان ما در محل گسل ها واقع است و همچنین شهرستان میانه هم کوه هایی وجود دارد، باعث ایجاد زلزله می شود. البته اکثر زلزله هایی که در استان آذربایجان شرقی روی می دهد، در شهرستان میانه قابل احساس نیستند و دربعضی مواقع فقط در حد کم قابل حس هستند که به دلیل وجود کوه های قافلانکوه، بزغوش است که لرزش های زمین را به طرف خود جذب کرده و باعث می شوند که زلزله محسوس نباشد.

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه14 فهرست مطالب   مقدمه   منشاء زلزله   درجه‌ی اول:   درجه‌ی تخریب ساختمان‌ها   درجه‌ی دوم:   درجه‌ی سوم:   درجه‌ی چهارم:   درجه‌ی پنجم:   اثرات پیش‌بینی شده در مقیاس   پیامدهای اجتماعی زلزله   ف ...

دانلود تحقیق در مورد زلزله


تحقیق در مورد زلزله


زلزله


علت وقوع زلزله چیست


رشته‌ کوه‌ها

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.