فایل سل

فایل سل 6

فایل سل

فایل سل 6

آموزش قفل گذاری حرفه ای برنامه ها ، با آتوپلی ( بسیار ضروری ) + سورس

آموزش قفل گذاری حرفه ای برنامه ها ، با آتوپلی ( بسیار ضروری ) + سورس
ارائه برنامه های آموزشی برای دانش آموزان و معلمان
آموزش قفل گذاری حرفه ای برنامه ها ، با آتوپلی ( بسیار ضروری ) + سورس یکی از بزرگترین مشکلاتی که تولید کنندگان برنامه های نرم افزاری با آن مواجه هستند ، رعایت نکردن حق و حقوق مؤلفین و تولیدکنندگان ، می باشد . بخصوص اگر بخواهید برنامه های خود را بصورت سفارشی منتشر کنید ، در صورتی که برنامه های خود را قفل گذاری نکرده باشید ، خیلی ها تمایلی به پرداخت هزینه بابت برنامه ها نخواهند داشت و این باعث هدر رفتن زحمات شبانه روزی شما خواهد شد . بنابراین در صورتی که بخواهید برنامه هایی که می سازید را هم از لحاظ امنیتی بهتر کنید و هم بصورت سفارشی ارائه دهید ، لازم است تا علاوه بر رعایت نکات امنیتی ، از قفل نرم افزاری و یا حتی سخت افزاری استفاده کنید .در آموزشی که در پیش رو دارید ، روش ساخت قفل نرم افزاری با استفاده از شناسه ( ID ) سیستم کاربر ، را معرفی کرده ام به این شکل که شما می بایست در برنامه اصلی خود که می سازید کد رایانه کاربر را دریافت کرده و با توجه به این کد ، و بر اساس فرمولی که در کدهای برنامه تعیین می کنید ، بوسیله ی برنامه ی جداگانه ای که فقط در اختیار خود شما هست ، کد فعال سازی را تولید و در اختیار کاربر قرار دهید .سپس کاربر با وارد کردن کد فعال سازی در برنامه ی اصلی که در اختیار دارد ، قادر به فعال سازی دائمی برنامه شما خواهد بود . و اگر حتی برنامه را به رایگان به دیگران بدهد و یا روی سیستم های دیگری بخواهد نصب و استفاده کند ، باز هم نیاز به کد فعال سازی جدید خواهد داشت . پس با روشی که در این آموزش توضیح داده می شود ، کاربر فقط اجازه ی استفاده از برنامه بر روی سیستم خودش را خواهد داشت .

لازم به ذکر است که علاوه بر سورس قابل ویرایش هر دو پروژه ی محتوای اصلی قفل گذاری شده و برنامه ی تولید کد فعال سازی ، آموزش کامل آنها هم ارائه شده که با توجه به توضیحات بسیار ساده و روان کدها ، برای همه ی علاقمندان به تولید محتوا قابل استفاده خواهد بود . ضمنا با این روش حتی می توان فایل های غیر از آتوپلی از جمله فیلم ها و پاورپوینت ها و ورود و پی دی اف و هر فایلی که به ذهنتان می رسد را نیز قفل گذاری کرد ، البته تنها نکته مهم آن اینجاست که شما باید اسکلت و کار اصلی برنامه قفل را که با این آموزش می آموزید ، تهیه کنید و فایل های خودتان را درون این برنامه های محافظت شده قرار دهید تا با کلیک کاربر ، بر روی دکمه های مختلفی که قرار داده اید ، فایل های شما برایشان نمایش داده شود . با توجه به اینکه برای تهیه این آموزش تلاش و وقت بسیار زیادی صرف شده ، از دوستانی که دانلود می کنند خواهشمندم ، برای حمایت از بنده جهت ساخت برنامه های آموزشی فارسی بیشتر ، فایل را فقط بصورت شخصی استفاده نمایند و از انتشار آن در فضای مجازی خودداری نمایید .
نکته مهم : فایلی که دانلود می کنید با برنامه winrar فشرده شده ، لذا شما می بایست این برنامه بر روی سیستم شما نصب باشدو با همین برنامه آن را باز کنید تا بتوانید از آن استفاده نمایید .
لینک دانلود برنامه winrar در صورت نیاز ( اگر بر روی کامپیوتر شما نصب نیست دانلود و نصب نمایید )

در صورت وجود هر گونه سوال و یا مشکل می توانید از طریق ارسال ایمیل و یا نظرات وبلاگ با بنده در تماس باشید .

آدرس وبلاگ : www.moralschool.mihanblog.com

ایمیل : moralschool@yahoo.com

یکی از بزرگترین مشکلاتی که تولید کنندگان برنامه های نرم افزاری با آن مواجه هستند ، رعایت نکردن حق و حقوق مؤلفین و تولیدکنندگان ، می باشد . بخصوص اگر بخواهید برنامه های خود را بصورت سفارشی منتشر کنید ، در صورتی که برنامه های خود را قفل گذاری نکرده باشید ، خیلی ها تمایلی به پرداخت هزینه بابت برنامه ها نخواهند داشت و این باعث هدر رفتن زحمات شبانه روزی شما خواهد شد . بنابراین در صورتی که بخواهید برنا ...

آموزش آتوپلی مدیا استادیو


سورس


پروژه


برنامه های آموزشی


پی دی اف


autoplay media studio


source


pdf


learn

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.