فایل سل

فایل سل 6

فایل سل

فایل سل 6

کتاب تعمیرات پرینتر های سوزنی

کتاب تعمیرات پرینتر های سوزنی
کتاب تعمیرات پرینتر های سوزنی
کتاب تعمیرات پرینتر های سوزنی کتاب تعمیرات پرینتر های سوزنی
نویسنده : مهندس نوید صدیقی
شروع نگارش مهر ماه 93 پایان مرداد ماه 95
از صفر تا صد پرینتر های سوزنی
برای کسانی که می خواهند تعمیرات پرینتر های سوزنی و جوهر افشان و لیزری را یاد بگیرند بسیار کاربردی و پیشنیاز یاد گیری است.
به راحتی با خواندن این کتاب می توانید تعمیر کار پرینتر های سوزنی شوید.
شما می توانید با تهیه و خرید یک پرینتر سوزنی دست دوم و باز کردن آن و عیب یابی آن توسط مطالبی که در این کتاب بیان شده است براحتی یک تعمیر کار شوید و هیچ گونه نیازی به کلاس های آموزشی اضافه نخواهید داشت.
جهت دانلود دموی کتاب اینجا را کلیک کنید
توضیحات:
آموزش: سخت افزار: کار با ابزار الات تعمیر،عیب یابی و تعمیر انواع ایراد های سخت افزاری از قبیل(عیب و ایرادات چاپ، اسمبل و دی اسمبل قطعات، شناخت اجزا و عملکرد آن ها و عیب یابی ، نحوه کار با دستگاه، دباگ گرفتن از دستگاه و مفهوم چراغ های هشدار خرابی ، و غیره ...)
قطعه شناسی و چگونگی تست و عیوب متداول به همراه سوالات رایج و جواب
آموزش ها به صورت مرحله به مرحله به همراه عکس و کاملا عملی و قابل مفهوم است ونکات مهم در جاهای مختلف کتاب تکرار شده است تا خواننده خود را در یک فضای کاملا عملی و واقعی تصور کند و درک بهتری از موضوع داشته باشد.
بررسی عیوب و تعمیرات پرینتر های مدل EPSON LQ 300 & LQ 300+ & LQ 2170 & 2180 , DFX
آموزش تعویض سوزن هد
آیا شما هیچ چیز در رابطه با تعمیرات پرینتر نمی دانید؟
دیگر نگران نباشید با خواندن این کتاب اولین گام محکم را برای تعمیر کار شدن بردارید.
تعداد صفحات کتاب 108 صفحه می باشد.
دوستان توجه کنند تمامی مراحل چگونگی تعویض سوزن های هد به صورت کامل و تصاویر عالی در این پی دی اف قرار دارد ولی با این حال بهتر است این فیلم آموزشی را هم دانلود کنید تا موضوع بهتر برای شما قابل درک باشد

کتاب تعمیرات پرینتر های سوزنی نویسنده : مهندس نوید صدیقی شروع نگارش مهر ماه 93 پایان مرداد ماه 95 از صفر تا صد پرینتر های سوزنی برای کسانی که می خواهند تعمیرات پرینتر های سوزنی و جوهر افشان و لیزری را یاد بگیرند بسیار کاربردی و پیشنیاز یاد گیری است. به راحتی با خواندن این کتاب می توانید تعمیر کار پرینتر های سوزنی شوید. شما می توانید با تهیه و خرید یک پرینتر سوزنی دست دوم و باز کردن آن و عیب ...

کتاب


تعمیرات پرینتر


سوزنی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.